Deelnemersinformatie


Betreding van het parcours
Wij zijn voor de organisatie van de run mede afhankelijk van de medewerking van landeigenaren. Om deze samenwerking ook naar de toekomst te behouden, is het niet toegestaan om zonder toestemming van het bestuur voor de run op het parcours te lopen. Wij rekenen op uw begrip en medewerking.

Aanmelden voor de run
De starttijden worden minimaal 1 week van te voren op deze website gepubliceerd. Deelnemers moeten zich minimaal 1 uur voor aanvang van de run melden bij de aanmeldtafels (A). Bij deze tafel ontvang je ook het genummerde wedstrijdshirt en natuurlijk je rode(of oranje) polsbandje. Tijdens deelname moet dit shirt verplicht duidelijk zichtbaar gedragen worden.

Tassenopslag
Je kunt je tas afgeven bij de bewaakte tassenopslag (T). Om je tas op te halen laat je je deelnemers t-shirt zien.

Starten
Onder de menukeuze ‘starttijden’ zijn de startgroepen terug te vinden. Iedere deelnemer is met zijn eigen startnummer in een startgroep ingedeeld. Onthoud je startnummer goed!

Praktisch
– Draag een lange nauwsluitende broek van rekbare stof (tight) of een oude trainingsbroek.
– Draag afhankelijk van de weersomstandigheden meerdere dunne laagjes. Bij voorkeur een thermoshirt. Je deelnemersshirt draag je over de andere lagen heen.
– Neem een plastic tas mee voor je natte spullen.
– Er is geen pinautomaat op het terrein. Bij het cafetaria kunt u wel met pinpas betalen.
– Neem een legitimatiebewijs mee bij het afhalen van je shirt moet je deze kunnen tonen!
– Het parcours is om 17:30 uur gesloten!

Deelname aan de run
Alle deelnemers moeten zich houden aan het reglement van de Nederlandse Survivalbond. Deze is hier te downloaden: SBN Deelnemersreglement.

Toeschouwers
Publiek is van harte welkom om de deelnemers aan te moedigen. Er is een fiets route uitgezet om de deelnemers te kunnen volgen. De fietsroute loopt door een kwetsbaar natuurgebied, hier mag niet van van worden afgeweken (in verband met de verstrekte vergunningen)! De routes zijn ook vinden in de digitale route kaarten op deze pagina. Honger of dorst gekregen van al dat aanmoedigen? Het restaurant bij het start/finish terrein is geopend! Let op: op sommige punten kan de fietsroute het parcours van de deelnemers kruisen, hinder de deelnemers niet!

Annulering bij extreem weer
Statistisch gezien is de kans op extreem weer in het Hang-On Run weekend erg klein. Mochten wij helaas toch genoodzaakt zijn om een van de dagen ivm extreme weersinvloeden te annuleren, dan vindt er geen restitutie plaats. In overleg met de Survivalbond Nederland plannen we dan een nieuwe wedstrijddag in.

Vergeet ons niet te volgen op Facebook en Instagram voor het allerlaatste nieuws.

Hierbij wat tips voor wanneer je afreist naar Doorn 24 of 25 November:
– Vertrek op tijd en zorg dat je een uur voor jouw starttijd aanwezig bent.
– P1 zal snel vol zijn, voor P2 en P3 reken 5 a 10 extra wandelen naar start/finish terrein (zie parkeren).
– Onthoud of noteer je starttijd, startgroep en startnummer (zie startlijsten) voor snelle afhandeling bij het afhalen van je shirt.
– Kleed je naar het weer, neem voor de zekerheid een extra laag mee als je twijfelt.
– Bij koud weer: neem een muts mee en een warme trui voor na de run.